وبلاگ طرفداران ملتفت و چریک

وبلاگ طرفداران ملتفت و چریک

فعال ترین و بهترین وبلاگ ملتفت در ایران
وبلاگ طرفداران ملتفت و چریک

وبلاگ طرفداران ملتفت و چریک

فعال ترین و بهترین وبلاگ ملتفت در ایران

مجموعه #ایهام های #چی_شنیدی از آلبوم #عدل  

پر ایهام ترین آهنگ رپ فارس...

قسمت اول ورس #فدایی

________________________________

@Moltafet_IR

1_واس مهدی عج الله دعا زوده خوبه یارش هس تا بشه تابش لغاتم واضح تر واسه خلق...

✔مهدی امام زمانو میگه

✔مهدی+یار=مهدیار

✔تابش=نور و بازتاب و تابش حرف های فدایی

واسه خلق

✔واسه خلق اثر

✔واسه مردم

_______________________________

@Moltafet_IR

2_اراجیف تو مثل بنزین فدایی بدون ایربگ

یکی میگه قهرمانه

دوم اون میگه سه‌س

فکر چاره کن

پنجه نره سمت شیشه

خرج هفته نشه فقط هشیشت

نوحه گوش کن دهن بسته


یکی=1

دوم=2

سه‌س=3

چاره=4

پنجه=5

شیشه=6

هفته=7

هشیشت=8

نوحه=9

دهن=10

از یک تا ده میشمره و یکی از دلایلی که بهش میگن #مغز_رپ

________________________________

@Moltafet_IR

3_چقد صفحه گذاشتی احمق من نیازی به دفتر ندارم وقتی مغزت تختس


✔صفحه های اجتماعی 

✔صفحه های دفتر


بعدش میگه من نیازی به دفتر ندارم وقتی مغزت تختس

✔مغزت تعطیله و من نیازی نیست برات بنویسم

✔مغزت تخته سیاهه و روش مینیویسم و نیازی به دفتر نیست

________________________________

@Moltafet_IR

4_برفرض خارجم ولی خیلی بیشتر ازت واردم آره من همیشه حاضرم اهل غیبت نیستم مث توی خاله زنک به درک بگذریم ببین حاجیت فیزیکدان نیست ولی حسابیه خیالیه؟


✔برفرض خارج از بحثم ولی از تو وارد ترم

✔جارجم ولی واردم هستم(#پارادوکس)


همیشه حاضرم اهل غیبت نیستم مث توی خاله زنک


✔همیشه حاضرم و غایب نیستم


✔من اهل غیبت کردن نیستم(پشت سر کسی حرف زدن)


حاجیت فیزیکدان نیس ولی حسابیه


✔فیزیکدان نیستم ولی آدم حسابیم


✔منظور دکتر حسابی فیزیکدان معروف


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.